четвъртък, 14 ноември 2013 г.

Безплатен оглед при покупка на климатик, или с други думи "огледен туризъм".
Последното се отнася за спекулациите на някои клиенти. Извикват специалист за оглед за поставяне на климатик, и след всички консултации които получават - за начин на монтаж, идеи, съвети, подбор на марка, модел остават доволни от консултацията, но отговорът е "ние ще си помислим и ще се обадим". Това, което не отчитат обаче, е отделеното време за посещение, гориво.
Иначе оглед за покупка на климатик винаги е разумно решение, защото много често при избора на климатик изпитваме колебания дали сме се спрели на най-подходящия модел, дали той ще отговори напълно на нашите очаквания, има ли нещо по-добро, което можем да вземем с определения бюджет, как би изглеждал монтажа и има ли някакви пречки климатика да бъде монтиран така, както очакваме? Ето на тези и още много други въпроси може да отговори наш специалист при посещение на място.
Коректното повикване на специалист за оглед трябва да става след като клиента вече е решен на покупка от фирмата, чийто посещение поръчва. В противен случай става горния сценарий. И за да не се получават такива недоразумения, то е нормална практика огледа първоначално да се заплати, и при поръчка тази сума се приспада при монтажа. За да си остане огледа наистина безплатен, както конкретната фирма за климатици рекламира в сайта си. И в това няма нищо некоректно. Това е все едно да отидете при адвокат, да получите цялата необходима информация, без да заплатите за нея, или да закарате автомобила си на диагностика на двигателя и да не заплатите за нея. Разбира се тези сравнения са в съвсем различни сфери, но принципа е същия.
Този който желае да получи безплатна информация и консултация, може да го направи по телефона, при посещение на място в офиса на фирмата, но ако нямате намерение да купувате, моля да не разхождате напразно специалисти. Просто призив:) Коректните клиенти ще ни разберат.

0 коментара:

Публикуване на коментар